Субота, 27.04.2024, 11:29Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Миньковецького ліцею
Головна | Інклюзивне навчання | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інклюзивне навчання

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з ООП.pdf

 

З УСІМА НА РІВНИХ

         Інклюзія - це процес збільшення залученості всіх громадян до активного соціального життя; це дотримання прав усіх дітей без винятку на здобуття якісної освіти. 

        Таким чином, діти з особливими освітніми потребами повною мірою включені в освітній процес. Вони є активними учасниками життя школи: беруть участь у шкільних святах, різноманітних проєктах, квестах, акціях, виставках. Діти залучаються вчителями до всіх видів роботи на уроках.

КОГО МИ ВВАЖАЄМО ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 

     

          Наразі законодавчо схвалено вживання терміну «діти з особливими освітніми потребами». Його використовують щодо дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращення здоров’я, розвитку, навчання, загальної якості життя та соціалізації, тобто включення в громади своїх однолітків та інших дітей.

         До цієї категорії належать і діти з постійною або тимчасовою інвалідністю.

 

МЕТА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Інклюзивне навчання має покращити навчальне середовище, забезпечити потреби всіх учнів з повагою до їхніх здібностей та можливостей.

Учителям та учням відкривається все розмаїття способів навчання, а його методи мають бути особистісно орієнтованими – з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливим потребами.

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

  • Усуваються бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими потребами.
  • Батьки залучені до процесу навчання.
  • Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість для нормальної соціалізації, розвитку своїх сильних сторін і талантів та подальшої інтеграції в суспільство, вступ до професійних та вищих навчальних закладів.
  • У дітей з особливими освітніми потребами формуються соціальні компетенції для налагодження дружніх стосунків з ровесниками у школі та поза її межами; моделюються належні способи взаємодії з колективом.
  • Створюється атмосфера спокійного прийняття відмінностей інших людей.

 

 

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz